Welcome to my world~

欢迎光临寒舍~ 哈哈……很有古代的feel吧?

Monday 7 September 2009

101th post~



축하합니다 or rather 축하해 chuka hae to myself!! 3 great news to share:
  1. I finally received that long-awaited letter. Now rushing to get things done before Hari Raya Puasa.

  2. Received my IELTS results too. Overall band 8.0 YES!!! Thanks for those who cared and prayed. I'm not sure about the details. Will only drop by Nanyang tomorrow.

  3. I had wrote 100 blog posts! Achievement yay~ 呵呵……

其他的小小报告:

  • 早上让自己心情不好的盆栽小猫咪原来是假的!而且,还是我早就知道的=.=ll 不得不认老啊……呜呜……

  • 再追看一集就可以来个第三学期的鉴定报告了……想到越来越接近大结局就有点伤心……真的太入迷了……

  • 被人访问做project哦!哈哈……几有成就感一下……表piak我嘛……让我小小虚荣一下嘛……syok sendiri,tau?哈哈

  • 很多很多朋友都要去英国了……很遗憾自己不能成为一分子……但是,上帝开启的这扇门,必有祂的用意。我真的有很努力学习顺服……请继续为我祷告……

2 comments:

What time is it now? 童鞋,记住:一寸光阴一寸金~

Canberra

Sibu