Welcome to my world~

欢迎光临寒舍~ 哈哈……很有古代的feel吧?

Thursday 31 December 2009

어떻게?!

*sigh*

I know I should be writing now.
I know I should stop watching the programme.
I know I should be editing the photos now.
I know I should stop buffering another episode of it.
I know.
I really know.

And I'm doing things against the things I know.

*sigh*

很明显是来骗章(?)数的厚?哎,不要这么说嘛……人家不也顺便报告了现在正无法自拔地追《偶像老幺的反叛时代》?这次就饶了我吧……

对了,德基,谢谢你最新的部落格文章,给了我很好的idea,我还有一堆照片还没上载呢~个个都有故事(就算没有,我也会看图作文嘛……人家姐姐【超不想这么自称的……珍云、承炫、东浩《新人团体成员名字,我真的不熟》,你们说!做莫这么小就出来?害我也加入noona群……】是有练过的~呵呵……)其实,几乎在拍每一张照片时,我的脑海就已经浮现caption了……只是丢在一旁不理这么久后,会不会记得是另一回事了……

1 comment:

  1. all u need to do now is to post one pic on a post.. then u'll finish by remaining post target by tomolo nite. HAHA...

    ReplyDelete

What time is it now? 童鞋,记住:一寸光阴一寸金~

Canberra

Sibu