Welcome to my world~

欢迎光临寒舍~ 哈哈……很有古代的feel吧?

Thursday 31 December 2009

联合报佳音1

今年再次参加了诗巫区(好像只有东教区)的联合报佳音。由于赶着写(离目标的20篇有点远~我还有10个小时就dateline XD),又因为图片是很好的解说工具,所以,部分cut & paste的文字和图片。

First time ever, our church has more than 100 people joining the parade. Hence, we even had a choir training prior to the parade. It was a Tuesday and everything was fine. I even brought back a 《普天颂赞》to memorize the lyrics. Thursday came and I started to have sore throat. By Friday night, I couldn’t even sleep well because of the suddenly-severe running nose and coughing. On Saturday evening, I was alright as I reach the church (I choose to take the 福音车 since my parents were not going). I prayed very very hard that it won’t rain but I guess even rain had became part of the procession. Got caught in the rain thrice and thus, my flu worsen.




(ps:亲爱的记者,花车上明明是“天恩堂”啊……怎么打字会变成“天道堂”呢?)




(ps:这驾蛮炫的……后面还有两面电视)


(ps:经典?不是人扮的比较经典吗?)


(ps:我的队伍在黄色布帘的再左边)












以上皆摘自《联合日报》





 

以上是从我的角度拍的……


说说我自己的感受吧!反正正经+no bias都可以在各大报纸读到相关的报道。
  1. 看到Kong Yoon Tiam老师在台上主持,我整个就是吓到。然后很兴奋地通知大哥……哈哈……
  2. 我看到了维佑和Chek Ing,可惜他们没有看到我。
  3. 超开心又能参加报佳音。之前有两年因为水灾而被迫放弃。虽然走路每次都觉得很累,毕竟不是运动员(或艺人),体力真的不太好。边走边唱是很考功夫的……但是就是非常开心!!
  4. 今年没有看到Maria Ting老师,倒是看到了Elvis Lee老师~原来他有两个孩子啦?
嗯……有关当晚我们教堂唱的诗歌,我会post在另一篇中~ =)

这次就用这个video 做结束吧!(当晚我们教堂分的道具~会发亮+变色的棒棒。我记得两年前是气球……)

No comments:

Post a Comment

What time is it now? 童鞋,记住:一寸光阴一寸金~

Canberra

Sibu